כאבים בשד- לנדב שרייבוים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי גידול של 7*3 ס"מ בשד שמאל. אי אפשר לנתח. יש לי כאבים כמו דקירות פתאומיות וכן כאבים מגודש ואודם על העור. האם דיקור עשוי להקל על כאבים כאלה? האם דיקור עשוי להוריד את גודל הגידול?
נוגה שלום, במקרים רבים לדיקור יכולת לטפל בכאב ביעלות רבה מאד, אך אני מדגיש שהדיקור הוא לא תחליף לטיפול אותו יציע לך האונקולוג שלך. בהצלחה, נדב
לאמא שלי התגלה לפני שנה סרטן מעי גס. היא קבלה 12 טיפולי כימותרפיה ולמרות זאת התגלו לה עתה 2 גרורות בכבד וגרורה בפריטנאום. להורי יש חברים סיניים והם הביאו לה את הפטריה Gonoderma Lin Je. לטענתם זו התרופה האולטימטיבית לטיפול בסרטן - מה דעתך? באיזה מינון יש להשתמש כדי שזה יעזור? תודה!