מידע על תרופה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש מישהי שהשתמשה בתרופות הבאות: 1.c-kit 2 EGFR 3 אנגיוגנזיס לחברתי סרטן שד עם גרורות בכבד ובעצמות והוצא לה הטיפולים הללו.מי יכול לתרום מידע תודה זאב
לזאב שלום שלשה המונחים אותם ציינת אינם תרופות או טיפולים, כך שיש איזו אי הבנה בינך לבין חברתך או בין שניכם לבין הרופא המטפל. האם ייתכן שפשוט דגת מונחים מן האינטרנט? בכל מקרה מדובר בסמנים תאיים (MARKERS) של תאי סרטן, ולמיטב ידיעתי אין להם רלבנטיות מוכחת לגבי סרטן שד. ייתכן, שהרופא המטפל רוצה לבדוק האפשרות לטיפול בתרופה מסוימת באופן נסיוני, שכן תרופה זו הראתה פעילות מרשימה בסוג מסוים של גידולי מערכת העיכול. דר' חיים גוטמן