סרטן שד גרורתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 47 שנה שמינית במחלה מק בלת שנה וחודשיים טקסוטר פעם בשבועיים וקסלודה מינון יומי 500 מ"ג -9 כדורים יומיים וזומרה פעם בחודש הר טו +2 פיש שלילי המרקר SEA עלה לאחר חודשיים מ3 -4 שאר המרקרים עלו בצורה מתונה ביותר האם עליי להיות מודאגת כי הנני מאוד מודאגת והאם עליי להחליף טיפול עוד נתון להוספה אסטרוגן חיובי פרןגרסטרון שלילי אודה על תשובה בדחיפות
לום רב המרקרים הם בדיקת עזר, לא בדיקה אבחנתית ולכן לא מקובל להחליף טיפול רק על בסיס עליה במרקרים. יחד עם זאת במידה והם ימשיכו לעלות כדאי יהיה להפנות אותך לבדיקת CT או PET. במידה ואכן תהיה החמרה - מקובל להחליף את הטיפול הכימורתפי. בהצלחה