תוכנית טיפול סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מבקשת חוות דעת על תוכנית טיפול כימותרפי בסרטן שד. נאואדיובנט - 4 טיפולים ולאחר מכן טקסול 12 שבועות. לאחר מכן ניתוח משמר שד והקרנות, לבסוף זומרה כל 6 חודשים. מה קורה אם לא מקבלים כימותרפיה ומבקשים לעבור ניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ניצה התכנית מצויינת. האם היא מתאימה לך והאם יש לך אלטרנטיבה אחרת? - לא ניתן לומר בפורום כזה. יש צורך להכיר את כל פרטי הגידול ומצב בריאותך. בהצלחה
אם לא כתבת כלום על הסרטן שד שלך אז איך אפשר לדעת אם התכנית מתאימה לך????