למטפלים האלטרנטיביים -שאלה לגבי מסז'ים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מניסיונכם- האם במהלך הכימותרפיה ולאחר ניתוח למפקטומי אוכל לקבל מסאז' ארמותיראפי או שיאצו? מה דעתכם? מה מורה הניסיון? אני חברת מכבי ומאד אוהבת טיפולים אבל לא רוצה להיפגע...איפה אוכל לעבור אותם תחת מכבי? קראתי את המידע בנושא רפואה משלימה -אבל אין שם תשובות ברורות. מה דעתכם? אודה לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
דניאלה שלום, אין תשובה אחידה לשאלת העיסויים ויש לבחון כל מקרה לגופו. יש לבחור במעסה בעל ניסיון בטיפול בחולות אונקולוגיות ולידע אותו לגבי מצבך. אני ממליץ מאד על טיפולי רפלקסולוגיה. בהצלחה, נדב