לובולר קרצינומה-בלוטות נגועות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי גידול בגודל 7*8 ס"מ בפעם שניה מסוג קרצינומה מסוג לובולר. יש גם שתי בלוטות נגועות בבית השחי השני. כעת אני מקבלת טקסול שבועי. יש לי את הגן BRCA1 האם כדאי להוציא את הבלוטות? האם זה ימנע את התפשטות המחלה? האם הסוג לובולר הוא אלים? האם סביר שאקבל טיפול כימי רצוף כל החיים?
נוגה שלום, יש צורך בפרוט נרחב יותר של מחלתך בכדי לענות על שאלותיך, במקרים בהם יש השנות של הגידול עם מחלה פעילה, יש מקום לטיפול המשכי כימי או הורמונלי. לא נראה לי שיש מקום לניתוח בשלב זה. אלימות הגידול מסוג לובולר תלויה במאפינים הביולוגיים שלו, כגון רצפטורים ו HER2 בברכה ד"ר בן-ברוך
נוגה שלום המקרה שלך מסובך וקשה להשיב ברשת. על פניו נראה שמדובר בחזרה של מחלה על טיפול כימי וקששה לי לראו את הייתרון של כריתת בלוטות. צריך להוועץ באונקולוג שלך פרופ' מ' גוטמן