שיחזור שד - שאלה לרופא פלסטיקאי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע אין אפשרות בניתוח של כריתת שד ושיחזורו לבצע גם את הרמת השד השני, מדוע צריך ניתוח שני עבור זה, האם לא מיותר להכנס לעוד ניתוח? האם רק הקטע הכספי (הרמה לא כלולה) הוא הגורם כאן? תודה עבור תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
ליונית שלום, ניתוח הרמת השד השני מבוצע לשם השגת סימטריה מירבית עם השד המשוחזר. בעת שחזור השד קשה לחזות את צורתו הסופית ולכן אנו מעדיפים לעשות "ניתוחי סימטריזציה" כגון הקטנה , הרמה או שחזור פטמה בשלב שני. בברכה ד"ר דין עד-אל