סרטן עם גרורות בכבד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים התגלה אצלי סרטן השד עם גרורות בכבד, טופלתי בתרופות אדריאמיצין וטקסוטרן במשך כחצי שנה.לאחר מכן טופלתי בטאמוקסיפן 10 מ"ג פעמיים ביום.לאחר שנה וחצי של טיפול בטאמוקסיפן עשיתי שוב סי.טי. ואז נאמר כי הגידול גדל.הפסקתי עם הטאמוקסיפן- לפי הוראת הרופאים וכעת התחלתי טיפול כימוטרפי בתרופות נוולבין וציטוטוקסיק. ברצוני לדעת האם הטיפול שאני מקבלת הוא הנכון והמקובל ביותר? מחכה לתשובה, בתודה מראש אסתר.
לאסתר שלום, הטיפול אותו את מקבלת הוא בהחלט מקובל במצבך. אין סוג טיפול שהוא הנכון והמקובל ביותר, יש מספר אפשרויות מהן הרופא המטפל בוחר את המתאים לפי מצבך. בברכה ד"ר בן-ברוך