טמוקסי ושומנים בדם -טריגליצרידים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה שנה פלוס אני לוקחת טמוקסי.כיון שבעבר היתה לי רמה גבוהה של טריגליצרידים אני מקפידה לבדוק זאת פעמיים בשנה. עם תחילת הטיפול הרמה היתה 200 לאחר 6ח' זה עלה ל295 ועכשיו זה הגיע ל500! לא נראה לי שהרגלי האכילה שלי יכלו להביא אותי לרמה מפחידה כזו. בהוראות השימוש של טמוקסי מומלץ לבדוק שומנים בדם. האם ידוע על קשר בין צריכת התרופה ועליה השומנים בדם? מה יש לעשות בנדון? אשמח לתשובה
לפזית שלום- טמוקסיפן יכול להעלות רמה ה שומנים (טריגלסרידים)- אבל זה באותו זמן הרבה פעמים מוריד את הקולסטרול. חוץ מדיאטה- עוד צורות לטפל בעליה בשומנים תחת טמוקסיפן הם על ידי הורדת מינון הטמוסיפן מ20 מג ליום ל 10 מג ליום ואם זה לא עוזר מתן תרופות נגד עליה בשומנים יחד עם הטמוקסיפן. שבוע טוב