PROLACTIN
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 24.5 באחרונה גיליתי הפרשה חלבית משד שמאל נכנסתי לקצת לחץ מאחר ואימי היתה חולה בסרטן השד לפני שנים אחדות. פניתי לרופא נשים אשר הפנה אותי לבדיקת PROLACTIN רציתי לדעת מה משמעות בדיקה זו? מה נחשב כתוצאה סבירה? בתודה מראש קרן
שלום לך קודם כל אל תלחצי .(בימים טרופים אלה יש סיבות אחרות ללחץ) הפרשה חלבית פטמתית יכולה להיות חולפת הסיבות העקריות להפרשה פטמתית הן : 1)גידול שפיר בבלוטת יתרת המוח(בלוטה זו אחראית על יצור החלב מיד לאחר הלידה) אשר יכולה להפריש כמויות של פרולקטין אשר בעקבותן תהיה הפרשה חלבית פטמתית דו או חד צדדית 2) כתוצאה של נטילת סוג מסוים של תרופות הרגעה 3) סיבה לא ידועה הרמה לפי מעבדות קופת חולים הכלליתנעה בערכים של 82 עד 625 מה צריך לעשות אם הערכים הם מעל הנורמה? יש לבצע CT מוח מכוון לסלע התורני בכל מקרה לכי להבדק אצל כירורג שד יתכן שמה שנראה לך אינו חלב או בעל משמעות אחרת ויש מקום לבצע משטח כמו כן עקב הסיפור המשפחתי יש להקפיד ולבצע בדיקה ידנית אצל כירורג שד לפחות פעמיים תודה שפנית לאתרינו בברכה דר זילברמן