נפיחות אחרי טיפולים- לד"ר גיפס/ד"ר גפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר גיפס/ד"ר גפן עברו 3 שבועות מהכימו האחרון ( AC 4 טקסול 4 ) ועדיין אני נפוחה בעיקר בבטן ובאצבעות הידיים. כמה זמן אחרי הכימו האחרון נעלמת לגמרי הנפיחות? בתודה אורנית
לקריאה נוספת והעמקה
אורנית, מצטערת לאכזב אותך. זה לוקח מספר חודשים. הפתרון שלי: צעדות וכפיפות בטן. התחלתי להתעמל לפני כחודש והנפיחות יורדת בקצב משביע רצון.
שלום אורנית קשה להגיד בדיוק כמה זמן נמשכת ההתאוששות לאחר כימותרפיה מאחר וזה מאד אינדיווידואלי. בהחלט יש תופעות שמחלימות במשך מספר חודשים. כך שבשלב זה הייתי מציעה להמשיך לחכות ולא להילחץ - זה עוד ישתפר בברכה