שאלה לד"ר בן ברוך היקרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ושנה טובה ובריאה לך: אני כותבת לך הרבה ורציתי לדעת מתי מותר לאחר (כימותרפיה, הקרנות לאחר למפקטומי, )סיימתי ב9 לאוגוסט את ההקרנות אוכל להשתמש עם דאודורנט,קרם גוף בשד, ללכת לסאונה, גקוזי. כן אני רוצה להתחיל לחיות וללכת לנופש אבל איני יודעת מה מותר לאחר הקרנות. מודה לך מאד יפה
ליפה שלום, ניתן לחזור לחיים רגילים מבחינת הפעילויות ששאלת כאשר השד נרגע מתופעות לואי של הקרינה, כלומר אין כוויות, אין קילוף עור (אם היה) וכדומה. לא מומלץ לשים דאודורנט שסותם לגמרי את הנקבוביות ( כמו של חלבלין ששמים כל שבוע או יותר). לגבי סאונה או ג'קוזי - החום שלהם יכול לגרום לאי-נוחות או כאב בשד כך שכדאי לנסות בזהירות ולזמן קצר בתחילה. נופש נעים ד"ר בן-ברוך