HER-2 - לדר' גיבס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, תודה על ההרצאה המעניינת ביום העיון. אני אובחנתי לפני קצת פחות מ-4 שנים, ועברתי את כל "החבילה". כעת נוטלת ארימידקס. שאלה שהתעוררה בעקבות התייחסותך להרצפטין, בהרצאתך: הבדיקה הפתולוגית, לאחר הלמפקטומי, הראתה, בצביעה, שיש בגידול HER-2 חיובי. אך ב-FISH התקבלה תוצאה שלילית. מה זה אומר? למי להאמין? האם כדאי לי להלחם ולקבל הרצפטין? והאם אפשר לקבלו בתשלום? תודה, נועה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה הבדיקה הקובעת היא בדיקת ה-FISH. במידה שהיא שלילית אין טעם לתת הרצפטין מאחר ואין כל יעילות לתרופה בגידולים אלה. בברכה