גמזאר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד בת 65 שנים. מזה 5 שנים עם סוג "אינפלמטורי קרצינומה". לאחר כל הפרוטוקולים הידועים כולל הרצפטין+נבלבין. שנכשל. לפני שנה וחצי כריתה . הופעת גרורות בשד השני טיפול טקסול. טיפול שנכשל. וכעת טיפול מסיבי עם גמזאר. א. מה המשמעות הטיפולית של הגמזאר באופן ספציפי למצב היום לאחר כל הטיפולים שניתנו עד כה ? ב. הובהר לאונקולוג המטפל שיהיה זה קשה פיזית ומנטלית לעבור כריתה נוספת , האם לכאורה, הטיפול בגמזאר מהווה חלופה של חוסר ברירה שבחר בו המטפל ? ג. יש טיפולים חדשניים/ניסויים לסוג המיוחד של הגידול הזה ? בברכה
שלום רב האם בשד השני- גרורות או פרימארי שני? אם גרורות- הרי שגמזאר הוא טיפול טוב, וישנם טיפולים נוספים אם פרימארי - הרי שנתוח וקרינה הם הפתרון לבעיה (בתנאי שאין פיזור סיסטמי) יש טיפולים חדשניים בסרטן שד כולל LAPATINIB (אם כי עדיין לא בשימוש שגרתי), ויש שלוב עם אבסטין.