גרורות בכבד של סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אימי בת 53 כרגע יש לה גרורות של הסרטן בכבד והיא אמורה לקבל טקסוטר האם ישנם תרורפות טובות מזו? המלצות משהו?
ממבה היקרה שלום, ההחלטה לגבי הטיפול התרופתי מתקבלת על ידי הרופא המטפל ולקחת בחשבון שיקולים שונים. אני מצרפת לך פרק מאתר של עמותת "אחת מתשע" המוקדש לטקסוטר. http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=taxotere.doc באתר העמותה תוכלי למצוא פרקים נוספים המוקדשים לעצות להתמודד עם תופעות לוואי ופרקים הדנים בטיפולים תרופתיים נוספים. הכניסה לאתר היא דרך דף הבית של העמותה- מידע מידע רפואי אני מקווה שמידע זה יעזור לאימך, בברכה, אנה
תודה רבה על העזרה
אנה שלום תראי מצד אחד אני רואה לפי חומר הקריאה כי יש לזה השפעות בכבד ומצד שני רצו לתת לה רק טקסול או הרצפטין עם טקסוטל אני כ"כ מבובלבלת אם תוכלי לעזור לי בבקשה