ארימידקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 שנים עברתי כריתת שד ובלוטות. במשך 3 שנים טופלתי בטמוקסיפן, זה 7 חודשים אני מקבלת ארימידקס.(אני בת 69). בנוסף יש לי כאבי פרקים עקב ארתריטיס. זה כמה שבועות אני מתעוררת בלילות ובבקרים עם 10 אצבעות ידי מאובנות, ורק אחרי כמה דקות של תנועות מאומצות משתחררות האצבעות בעלון של ארימידקס מופיע בתופעות לוואי: "כאבי פרקים/קשיון". כמה שידוע לי תופעה זו יכולה להיות גם מראומתיסם. שאלתי: מה יכולה להיות הסיבה אצלי? תודה מראש, נועמי
לנעומי שלום- הכאבים יכולים להיות או מהתרופה או הה"רומטיסם" שלך או יתכן שניהם. הטיפול הוא עם תרופות נגד דלקת בפרקים ויש להתיעץ עם הרופא משפחה או אונקולוג שלך לקבל טיפול. בוקר טוב
נעומי שלום, ראי גם את תשובתה של ד"ר עוזיאלי לשאלתך: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/241/xFT/176537/xFP/177401 בברכה, אנה