אצבעות מאובנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לאונקולוג, אני בת 68. ליפני 4 שנים עברתי כריתת שד + 17 בלוטות (9 נגועות). במשך 3 שנים קיבלתי טמוקסיפן. זה 7 חודשים אני מקבלת ארימידקס. נוסף לכך אני סובלת מכאבי פרקים עקב ארתריטיס. זה 5-6 שבועות אני מתעוררת בלילה ו/או בבוקר עם 10 אצבעות ידי מאובנות. רק לאחר כמה תנועות מאומצות משתחררות האצבעות. בעלון של הארימידקס צויין כתופעת לוואי "כאבי פרקים/קשיון". כמה שידוע לי גם מראומתיסם יכולה להיות אותה תופעה. איך אוכל לדעת מה סיבת הקשיון אצלי. תודה מראש, נועמי.
אכן קשה לקבוע מה הגורם , כדאי אולי להבדק על ידי ראומטולוג אולי יצליח לאבחן אולם הבעיה מוכרת.
דרך הפשוטה לבדוק ממה התופעה - להפסיק לשבועים ארימדקס ולעקוב אחרי תופעת כאבי פרקים. בברכה ד"ר בן צבי