היפרקלצמיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי בת 55 סרטן שד לפני 10 שנים לפני 4 חודשיים גרורות בעצמות סובלת מקלציום גבוהה מאושפזת ומקבלת עירוי ארדיה וכן נוזלים הקלציום כבר 5 ימים לא יורד היא סובלת מהזיות ובלבול ולכן מורדמת רוב הזמן ומקבלת טיפול בהלידול. הרופאים אומרים שאין יותר מה לעשות ושזה מצב סופני. האם לקבל את החלטת הרופאים? או שעדין ניתן לעזור לה. רוצים לשלוח אותה הביתה לקבל טיפול הוספיס בית.
שלום לך, יתכן וכבר עניתי באתר אחר, בכל אופן הטיפול בהפרקלצמיה הינו טיפול במחלה ולכן צריך לתת טיפול הורמונלי או כימותרפי בהתאם למה שקיבלה קודם לכן, ללא טיפול ספציפי למחלה למרות מצבה שום דבר לא יעזור