לצוות הרפואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באיזה מיקרים כן מאשרים את ההרצפטין ? מה הקריטריונים? לי היו גרורות בעצמות, וה "her2" חיובי . עדיין לא מדברים איתי על ההרצפטין כי אני מקבלת טיפול הורמונלי. תודה יעל
ליעל שלום- את מתאימה להרספטין אם הצביעה ברקמה מהגידול בפתולוגיה +3 בשיטת IHC או אם זה +2 ב IHC וחיובי לפי שיטה אחרת בשם FISH. כאשר יש מחלה גרורתית לפעמים הטיפול הכי מתאים הוא טיפול הורמונלי ולא הרספטין. הרבה פעמים טיפול הורמונלי עובד להרבה זמן ורק אחרי זה צריך טיפול דרך הוריד עם הרספטין ו/או כימותרפיה. כאשר נותנים טיפול משלים במצב שאין גרורות והגידול מתאים להרספטין אז כן מקובל לתת הרספטין יחד עם טיפול הורמונלי אם הגידול גם מתאים לפי צביעות לטיפול הורמונלי. שנה טובה
מה טווח הזמן שאפשר לקבל הרצפטין לאחר סיום הכימוטרפיה .במידה וכל המדדים לקבלו חיובים.