טקסול שאלה נוספת לד"ר גפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פורום סרטן השד RE: שאלה נוספת לד"ר גפן מחבר: בר ([email protected]) תאריך: 12.9.2005 שעה: 07:32 תודה על תשובתךבנושא טקסול. יש לי שתי שאלות נוספות בנושא: 1. אני מקבלת כעת dense dose של A+C האם זה משנה לגבי ההחלטה האם לקחת טקסול 12 שבועות או 4 כל שבועיים? 2. האם למרות המחקר שהתפרסם ביולי 2003 לפיו טקסול לא השפיע על בעלות ER+ בכל זאת כדאי לקבל אותו? (9 בלוטות נגועות, יתר הגוף נקי)
לבר שלום- נא לראות התשובה לשאלה אחרת שרק עניתי עכשיו לדיון על כל שבועיים TAXOL מול TAXOL שבועי. בקשר לdose dense AC Taxol- כאשר יש רצפטורים חיובים לאסטרוגנים- כנראה היתרון לעומת הטיפול כל 3 שבועות פחןת לעומת כאשר הרצפטורים שלילים- אבל עוד אין מספיק מידע להסיק מסכנות ברורות- בכל מקום יש יתרון לעומת AC-TAXOL כל 3 שבועות- גומרים טיפול יותר מהר. להצלחה וערב טוב.