מרקרים -ca-125 שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 31 נשאית של הגן brca1 אחרי כריתה דו צדדית . אני בתחילתו של הריון חדש למרות כל הפחדים.... וההתרגשות שלמרות הכל זולדקס וטמוקסיפן וחמש שנים אחרי הגוף שלי חזר לתפקוד ואני יוצרת חיים חדשים. ביצעתי את בדיקת המרקרים השגרתית והמדד של מרקר זה (ca125)הוא 25.5 , הממוצע של התוצאות שלי עד עכשיו היה 10 ... זה מלחיץ אותי מאד... יכול להיות שהריון שלי משפיע על התוצאות ... אשמח לתגובה
בהריון קורים שינויים רבים. המרקר בכדר הנורמה . ובכלל לפי ההנחיות האמרקקאיות מומלץ לא לשלוח מרקרים כי אין בכך כל תועלת. תמשיכי לחיות את חייך ולחוות את ההריון ולקוות שהכל יהיה בסדר.