טיפול המשלב טומוקסיפן עם זולדכס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום! אני בת 42 (מאובחנת במצב של קולטנים חייוביים) לאחר נתוח הסרת גידול ( ללא גרורות) והקרנות , לפני כשלושה חודשים התחלתי בטיפול הכולל נטילת גלולות נולוודקס D , כיוון שהמחזור לא פסק בעקבות נטילת התרופות המליץ האונקולוג המטפל על הוספת זריקת זולדכס פעם בחודש( בשלב זה אינני יודעת לכמה זמן). האם שילוב זה אינו חריף מדי? מה דעתך? תודה! שרה.
לקריאה נוספת והעמקה
לשרה שלום- שילוב של טמוקסיפן (נולדקס) - ו זולדקס מאוד מקובל כטיפול מסייע בנשים עם מחזורים עם קולטנים חיוביים. צהריים טובים