עיצה בשיחזור שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי עברה כריתת שד חלקית לפני 15 שנה .אכשיו היא מעונינת לעשות שיחזור שד האים יש מי שיכול לתת עיצות .איפה כדי לעשות ?האים בכלל זה מומלץ ?איזה שיטה הכי מומלצת ?כמה זה עולה ?והאים יש החזר כספי דרך הקופה?וכל טיפ אחר שתוכלו לתת אודה לכם מאוד?בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
ליפית היקרה, תוכלי למצוא מידע מפורט על שיטות השחזור השונות, השיקולים בעד ונגד הניתוח בכלל, תהליך ההחלמה ועוד בפרק "שחזור שד" באתר "אחת מתשע" בקישור הבא: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc בהצלחה צוות אחת תמשע