כאבים בחזה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום למומחים: אני נמצאת בתהליך של הפריה חוץ גופית. בתאריך 22/4/05 קיבלתי זירקת דקפפטיל 30.75 מ"ג. באותו היום שקיבלתי את הזריקה התחילו אצלי כאבים חזקים בחזה שמאל מלווה בכאבים בזרוע שמאל. הכאבים פחתו. ושוב פעם חזרו בשבוע האחרון. ישנם כאבים גם בכתף ובחלק האחורי של הכתף ובבית השחי. בחזה ימין ישנה הפרשה לבנה. ובחזה שמאל הפרשה בהירה. ביום שישי אני אמורה להתחיל בשלב של זריקות גונל F ומאוד דחוף לי לדעת במה מדובר . בתודה מראש אושרת.
לאושרת היקרה, אנו מציעות לך לפנות לפורום המתמחה בנושא הפריה חוץ גופית באתר דוקטורס: http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 בהצלחה, צוות אחת מתשע