זומרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תופעות לוואי הם תשישות כאבים אזיות באמצע הלילה רעידות. רק רוצה לדעת בבקשה מה זה החומר הזה? כימי? יש לזה השלכות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב- אני מבין שאת מקבלת זומרה. זאת תרופה מיועדת להפחית פעולה של תאי אושטיוקלסטים בעצמות, במטרה לעצור או להאט הופעות של גרורות בעצמות וסיבוכים מגרורות. זאת לא נחשב ככימותרפיה. בכל זאת- זומרה יכול לגרום לתופעות לוואי כפי שתיארת. שבוע טוב
אבל למה תופעות כול כך קשות בבקשה תסביר לי מה זה התרופה הזו מה יש בה שזה כל כך לא נעים. מחקה לתשובת. תודה וערב טוב