תיזמון צילום מעקב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאמא שלי גרורות של סרטן השד בריאות + נקודות בכבד. מקבלת טיפול שבועי של טקסול+הרצפטין, והשאלה: אחרי כמה זמן כדאי לעשות צילום חזה לבירור המצב, לבדיקה האם הטיפול אפקטיבי או יש להחליפו. אימי מטופלת ע"י שני אונקולוגים והדיעות שם שונות : חודשיים וחצי אל מול 5 שבועות. האם אפשרי לראות שינוי משמעותי כבר אחרי 5 שבועות, או רוב הסיכויים הם לתיסכול שיכול להיחסך ושווה לחכות? (אודה גם לתשובות שלכן, נשים עם נסיון) תודה מראש.
לאונן שלום- לפעמים כן יש אפשרות לראות תגובה אחרי 5 שבועות. אבל אפילו אם אין תגובה אחרי 5 שבועות בדרך כלל ממשיכים טיפול. לכן ההחלטה מתי לעשות מבוססת על הערכה מאוד אינדיוידואלית וניתנת לשיקול דעתו של הרופא (הוא לוקח בחשבון איזה עוד אופציות טיפול יש, ומה החשיבות נהפשית לחולה כן לעשות בדיקות או לא לעשות בדיקות, וכו') צהרים טובים