סרטן השד עם גרורות בכבד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכלתי , אשה בת 37 היה סרטן בשד שנעלם עם מתן כימוטרפיה, ולאחר מכן, נותחה לניקוי המקום מאחר וגידול כבר לא היה, בבדיקות לא היו גרורות, עתה לאחר שנה הופיעו גגרורות בכבד, מבלי שהיו בזקיף, זה קצת מוזר, אבל נתון, שאין עליו עוררין, עתה היא אמורה לעבור טיפולים דדרך הוריד למיגור הגרורות, והבנתי שאלו טיפולים האמורים להימשך כל החיים, עד להמצאת כדור שימלא את מקום העירוי לוריד, אבקש ליצור עימי קשר, נשים שכבר היו בסיפור הזה ומוכנות להיפתח ולעודדה, לתת תקוה שניתן להישאר בחיים ולמגר את המחלה,אני בשמחה לאחר שאמצא אנשים כאלה, אקשר, בין כלתי למוכנה לעודד, אבקש לשלוח דואר אלקטרוני מהר ככל האפשר.
שלום ציפי, עמותת אחת מתשע מפעילה קו חם המאויישת ע"י נשים שעברו את המחלה. את מוזמנת להתקשר בימי א-ה לטלפון 1-800-363-400 בברכה, צוות אחת מתשע