אימוני כושר לאחר כריתת שד ובלוטות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני 6 שנים עברתי כריתת שד שמאל ובלוטות (11 ) עד עתה נמנעתי מלאמץ את ידי השמאלית בפעולות כגון סחיבת משקל וכד'. עתה בכוונתי להתאמן בחדר כושר. ברצוני לדעת אילו תרגילים ו/או מכשירים עלולים להזיק לי. כמו כן האם התעמלות על מזרון הכוללת אימוץ היד מותרת לי (פילאטיס, משקולות יד של 1 ק"ג). בתודה מראש מרינה
אני לא מבינה למה לחכות כ"כ הרבה זמן - אני התחלתי לחזק את היד מיד אחרי הכריתה. היום אני מתעמלת בפילאטיס בצורה מלאה בלי מגבלות מיוחדות וכשקצת מציק או לא נוח אז פשוט מורידים את רמת הקושי. בהצלחה
שלו מרינה, מאחר ואין לנו פרטים מלאים על התיק הרפואי שלך, אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל- אונוקלוג, והפני אליו את כל השאלות . בברכה, צוות אחת מתשע