שלה לד"ר דוד גפן כאבי פרקים מארמדיקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר גפן שלום אני בת 45 לקחתי במשך שלוש שנים טמוקסיפן שגרם לפולפים ולגרדות האונקלוגית העבירה אותי לארמדיקס+זלוטקס ואני לוקחת שלושה חודשים ארמדיקס בעיות רירית הרחם נפטרו הזלוטקס שאני לוקחת גורם לי לבעיות פרקים מה ניתן לעשות? תודה מראש דורית
לקריאה נוספת והעמקה
לדורית שלום- ארימידקס יכול לגרום לכאבים בפרקים- לכן לא בטוח שהכאבים מזולדקס. אפשר לקחת תרופות כמו אדוויל או אטופן. יש להתיעץ עם האונקולוגית או רופא משפחה שלך איזה תרופה מתאימה לך. ערב טוב.