שאלה לאונקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בשלב ההקרנות ומיועדת לקבלת טמוקסיפן. גילי 39. היות ואני סובלת מ-APLA (יתר קרישיות), וידוע לי שטומוקסיפן מעלה את הקרישיות בדם, האם מומלץ שאקבל טיפול הורמונלי מסוג אחר כמו ארמידקס (למרות גילי הצעיר). תודה,
לש. שלום- תרופות כמו ארימידקס לא פעילות בנשים שעדין יש להם את הוסת. אם את לא מקבלת טיפול אנטיקואגולנטי עקב antiphopholipid antibody syndrome אכן טיפול ב-tamoxifen מעלה את הסיכון ל תרומבוזה. יש להתיעץ אם האונקולוג שלך על האפשרות לקבל זולדקס (שיפסיק את הוסת) עם או בלי ארימידקס במקום טמוקסיפן- יש יתרונות וחסרונות וההחלטה מבוססת על פרטי של כל חולה ואין מחקרים על בדיוק השאלה במקרא שלך שיכול לתת התשובה באופן חד משמועתית. ערב טוב.