שאלה (דחוף?) (להיות בלחץ???.)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בבדיקות דם מלפני כשבוע וחצי התקבלו התוצאות: CA-125 - 7.2 U ML CA-15.3 - 13.9 U/ML CEA - 1.5 NG ML לעומת זאת, לפני הניתוח ממרץ 2004 : CA-125 - 13.2 U/ ML CA-15.3 - 13.9 U/ ML CEA - 0.6 NG/ ML לאחר הניתוח (חלקית להוצאת גידול 2.2 ס"מ), טיפולים כימותרפיים 4AC ו 4 טקסול כל שבועיים עם ניופוג'ן, והקרנות עד לפני כחודשיים. כרגע לוקחת טמוקסיפן.גילי 38 כמעט. מקווה שאין איזו עלייה . תודה איגי
שלום איגי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לאיגי שלום- הסמנים בסדר גמור- תמיד יהיו תנועות בתוך גדר הנורמל. אל תהיהי בלחץ. הניתונים שלך תקינים לחלוטין. יום טוב.
לד"ר דוד גפן, תודה רבה על תשובתך המרגיעה איגי