שאלה לאונקולוגים- הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לאחר 4 טיפולי ac ונשארו לי עוד 4 טיפולי טקסול, לאחר מכן עלי לעבור ניתוח להסרת הגוש ונאמר לי שיהיה עלי לעבור הקרנות, אני עדיין לא יודעת כמה. האם יש תופעות לוואי גם בהקרנות? (הגוש בצד ימין ללא גרורות בבלוטות) חוץ מעייפות, האם יש בחילות? נשירת שיער?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורית, באתר עמותת אחת מתשע יש פרק שמוקדש להקרנות. בבקשה ליחצי על הקישור לאתר בצד שמאל של הדף/ דף הבית/מידע/ מידע רפואי/ טיפולי קרינה. אנו מאד מקוות שהמידע אכן יעזור לך. בברכה, צוות אחת מתשע