לכירורג פלסטי - דליפה משסתום השתל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשנה עברתי שחזור שד (שתל מסוג מגאן(?)). כעת יש חשד לדליפה מהשסתום. איך מעריכים האם אכן יש דליפה ומה עוצמתה ? מה האפשרויות העומדות בפניי? חשוב לציין שעדיין לא עברתי שחזור פטמה ותיקון א-סימטריות. בברכה ובתודה מראש, סילבי
שלום סילבי, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום. בברכה, צוות אחת מתשע
לסילבי שלום, דליפה מהשסתום מאובחנת עי ירידה בנפח המשתל. הנוזל הדולף-מי מלח נספג בגוף ולכן אין חשש. ניתן להזריק מחדש לשסתום ולהעריך תוך מספר ימים את הירידה בנפח. אם אכן יש דליפה מוכחת יש לבצע נתוח לבדיקת הצינורית ו.או החלפת המשתל למשתל קבוע. ההחלפה תעשה רק לאחר מתיחה מקסימלית של העור.