קשר אפשרי בין ארימידקס ובלוטת התריס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה לאנדוקרינולוגית, אני מעונינת לדעת האם ידוע על קשר בין נטילת ארימידקס לתת פעילות בלוטת התריס. לפני שהתחלתי לקחת ארימידקס, ה TSH שלי היה 0.9. חודש וחצי לאחר שהחלתי לקחת ארימידקס, ה TSH שלי עלה ל 22. הפסקתי לקחת(מנסיבות אחרות) והTSH המשיך לעלות ל44 תוך חודש וחצי נוספים. בעברי אין הסטוריה של תת פעילות או יתר פעילות בלוטת התריס. יתכן שהקשר מקרי ביותר אך יש קורלציה בזמן. האם ידוע קשר כלשהו? מה היית ממליצה? תודה ענת
שלום ענת, שאלתך נשלחה ליועצת הפורום בברכה, צוות אחת מתשע
לא ידוע על קשר בין ארימידקס לתת פעילות של בלוטת התריס. מאידך מצב זה שכיח. הייתי נותנת טיפול עם הורמון התירואיד-אלטרוקסין.
תודה דר' עברון. האם אפשר לקבל חוות דעת גם מהאנדוקרינולוגית?