פוריות בגיל 45 אחרי זריקות לוקרין
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 45... עקב סרטן שד לפני חמש שנים... קיבלתי בחמש שנים האחרונות זריקות לוקרין וכדורי ליטריזול. סיימתי את הטיפול וחזר לי המחזור..... ( אציין שלא קיבלתי טיפול כימותרפי) מה אני עושה לאור מצבי וגילי עם מניעה? האם כדאי התקן? משהו אחר? ושאלה נוספת עבור אחותי: כל כמה שנים צריך להחליף התקן T פשוט... ללא הורמונים..... המון תודה!! אפרת
לקריאה נוספת והעמקה
הי אפרת, הייתי ממליצה להתייעץ ברופאת נשים (בייחוד אחותך). למרות שזה אינו תחום מומחיותי עד כמה שאני מעודכנת מחליפים התקן כל 5 שנים ולך - הייתי משערת שכדאי להשתמש בהתקן. בריאות שלמה!
(מספר מקשר)