טיסה לחו"ל לאחר הוצאת בלוטות לימפה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביום רביעי הקרוב אני טסה לחו"ל ולפני חודש הוצאו לי 9 בלוטות לימפה בניתוח למפקטומי, שאלתי אם אני צריכה שרוול לחץ ליד, ואם כן היכן ניתן לקנות בהתראה כזאת קצרה (חול המועד, חנויות סגורות?!) תודה
מומלץ שלא תסעי ללא ביטוח מיוחד הכולל הרחבה לסרטן.
אם אינך סובלת מלימפדמה, את יכולה גם לטוס ללא שרוול לחץ. אני עשיתי זאת כבר פעמים רבות, ומכירה גם נשים נוספות שטסות ללא שרוול וללא בעיה מיוחדת. לא בכל מקרה של הוצאת בלוטות מתפתחת לימפדמה.
לאיריס שלום, מתנצלת על האיחור בתשובה (טכני) ומקווה שנהנת. בכל זאת אענה לקראת הטיסה הבאה... ההמלצה הכללית היא לטוס עם שרוול כשמדובר בגפה בסיכון גם אם אינה נפוחה, יחד עם זאת התופעה בוודאי שאינה מופיעה אצל כל הנשים, או בכל פעם שיטוסו. שרוולים ניתן לקנות בחנויות של מוצרי אורטופדיה, עדיף בחנויות אשר יש להן נסיון בהתאמה. שוב מתנצלת איריס
לאיריס שלום, מתנצלת על האיחור בתשובה (טכני) ומקווה שנהנת. בכל זאת אענה לקראת הטיסה הבאה... ההמלצה הכללית היא לטוס עם שרוול כשמדובר בגפה בסיכון גם אם אינה נפוחה, יחד עם זאת התופעה בוודאי שאינה מופיעה אצל כל הנשים, או בכל פעם שיטוסו. שרוולים ניתן לקנות בחנויות של מוצרי אורטופדיה, עדיף בחנויות אשר יש להן נסיון בהתאמה. שוב מתנצלת איריס