סרטן שד תוצאות פיובסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אישה בת 60 , עם רקע היסטורי במשפחה , אחותי נפטה מסרטן שד לפני יותר מ 15 שנים במפתיע. מאז אני במעקב ממוגרפיה בכל שנה השנה גילו שיש גוש חשוד בשד, נלקחה פיובסיה והתוצאות שהתקבלו הן קשר לימפה בבית השחי משמאל : CARCINOMA METASTATIC 2 גושים שעה 2 כ 8 ס"מ מהפטמה - infiltrating duct carcinoma עם DCIS ER-שלילי PR - שלילי HER2 - חיובי - SCORE3 KI67-20% אשמח לקבל יותר מידע לגבי שלב המחלה ומה סיכוי הטיפול
לא ניתן לקבוע את שלב המחלה רק על סמך ביופסיה, אלא על סמך בדיקות הדמיה נוספות, כולל פט, ורצוי לבצע אותו בגלל שבלוטת הלימפה מעורבת. מאפייני הגידול יאפשרו טיפול כימי וביולוגי מאוד יעיל, מעבר לזה אי אפשר להתייחס בלי השלמת הבירור