גרד וכאב חזקים בפיטמה אחת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעברי סרטן שד. ( גיל 62). לאחרונה גרד וכאב חזקים בפיטמה אחת. יש גרד גם בכל השד + חוסר נוחות בבית השחי. ממוגרפיה , אולטראסאונד ובדיקת כירורג תקינים. האם יתכן בכל זאת שהתופעות חשודות? האם רצוי לעבור ביופסיה/ MRI? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לי להאמין ש-MRI יראה משהו שלא ראו בממוגרפיה וסונר ושיסביר את הגרד או הכאב. ביופסיה מבצעים מאיזשהו ממצא שרואים או ממששים, ונשמע שזה לא המצב. הייתי חוזרת לאונקולוג, אם יש כזה בתמונה או מתייעצת גם עם רופא עור במידה והתופעות לא חולפות