שאלה לד"ר בן-ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי למפקטומי ב-11.8 (גוש 1.5 ס"מ + בלוטת זקיף אחת נגועה מתוך 9 שהוצאו).אני לפני טפול כימותרפי AC - ארבע פעמים + טקסול - ארבע פעמים בשלוב נאופוגן, שיתחיל רק עוד שבועיים, כלומר ששה שבועות מהנתוח. האם פרק זמן כזה לא עלול להפחית את יעילות הטפול? תודה מראש על התשובה
לקריאה נוספת והעמקה
6 שבועות זה זמן מעט רחוק מהניתוח אם כי עדיין בגדר המקובל. אם לגידול שלך יש רצפטורים שליליים להורמונים מומלץ להתחיל טיפול כימי בהקדם. אם לגידול רצפטורים חיוביים אלמנט הזמן פחות משמעותי.