זולדקס ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 33 ובתחילתו של טיפול הורמונאלי. מזה כחודשיים אני מקבלת זולדקס ובקרוב אתחיל לקבל ארימידקס/טמוקסיפן (עוד לא ברור מה). בעקבות הפסקת המחזור אני סובלת מריבוי כאבי ראש, גלי חום ונידודי שינה. הייתי מעוניינת לדעת: 1. האם תופעות הלוואי של הפסקת המחזור תעלמנה או לפחות יפחת מינונן ? 2. האם יש דרך כל שהיא (טבעית/תרופתית) להפחתת התופעות ? תודה
אסנת התופעות שאת מתארת מאד אופייניות להפסקת המחזור (בכל גיל), והן, אכן, יכולות להיות קשות. שתי נחמות קטנות: 1. הן בהחלט פוחתות עם הזמן 2. ישנן הרבה תרופות שיכולות להקל הן על ההפרעות בשינה והן על גלי החום ושאר התופעות התייעצי עם רופאך. בהחלט ניתן למצוא אמצעים שיקטינו את הסבל ויהפכו אותו לסביר.