מים בריאות,שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אמי סיימה את הטיפולים הכימים,יש לה שיעול באופן די קל,ועקב כך עשו לה צילום ריאות וראו מים בריאות הרופאים טוענים שהדבר עקב הטיפול הכימי. יש לי כמה שאלות, האם הדבר מסוכן? האם באמת זה מהטיפול הכימי(טקסול)?זה גורם לחום ? כי יש לה חום במשך 10 ימים(לפעמים לא גבוה במיוחד 37.5 ולפעמים אף 38.4) נתנו לה אנטביוטיקה למשך שלושה ימים פעמים ביוםץ תודה רבה הבת המודאגת...
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לי לענות לך. "מים בריאות" מחייבים ברור רציני וכנ"ל החום.