כאבים אחרי ניתוח diep
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
7 חודשים אחרי diep. בתקופה האחרונה (חודש-חודשיים) כאבים בצד הימני של הצלקת בבטן. הוסבר לי שזה המקום ממנו הוציאו את כלי הדם ולכן רגיש יותר. לעיתים (אחרי התעמלות וכד') הכאב ממש חזק ואף מושך לרגל. אשמח לדעתכם. תודה
שלומית שלום, כאבים אחרי ניתוח DIEP יכולים להופיע מסיבות שונות- החל מתארגנות צלקת ניתוחית באזור, משני לפעילות גופנית\מאמץ מסיבי, תחילתה של הרניה (בלט) ואף פגיעה עצבית. לפי התיאור שלך הייתי מציע לבדוק האם מתפתח באזור זה שבר או בלט שנגרם מחולשה של שיכבה שנקראת פסיה. על כן בשלב ראשון עלייך לגשת לבדיקה אצל הרופא המנתח ולפי החלטתו לבצע הדמיות נדרשות כמו אולטראסאונד או CT. כמו כן הייתי ממליץ להימנע מפעילות גופנית שגורמת למאמצים של אזור בטן התחתונה עד להשלמת הברור. בברכת בריאות שלמה, פרופ' ליאור הלר
תודה רבה !