שיער דליל מאד כתוצאה מכימותרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רחל סיימה לפני כ-8 חודשים טיפולים כימיים ( טקסול ) והקרנות. כיום מטופלת בארימידקס. השיער שצמח לאחר הנשירה שונה לחלוטין מהשיער השופע שהיה לה לפני הכימותרפיה. כיום יש לה קרחות ושיער דק והיא סובלת מזה מאד. האם יש דרך לשפר את איכות השיער ? באמצעות תרופות תוספים משחות וכו.
רחל שלום, זו תופעה מוכרת. סבלנות היא מילת המפתח. הזמן עושה את שלו. מומלץ לגלח את השיער לעיתים קרובות. אפשר לנסות להעזר באבץ או בצמח Radix Multiflori - רצוי כחלק מפורמולה וביעוץ עם מטפל מקצועי. במקרה שלך אני לא בעד השימוש בRoots HR . לחברת "ברא" יש שמן ממריץ לקרקפת שיכול לעזור. בהצלחה, נדב