טיפולי הקרנה והשטלת מח עצם-מידע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אם לילדה וגילי 35. הינני חולה בכרסינומה, שלב-4 גרורתי, עברתי טיפולים כימיים בטקסוטר ובטקסול, ועכשיו אני לוקחת ארימידקס. הרופאה דווחה לי כי נוצר שבר באחת הצלעות, ואני סובלת מכאבי עצמות ותחושת חולשה כרוניים. הרופאה מתנגדת להקרנות מכיוון שהן יכולות ליצור סדקים שיתפתחו בעתיד לשברים נוספים. במקביל אני שומעת מאמריקה שחולות שטופלו על ידי השטלת מח עצם הראו שיפור במצבן ובהרגשתן. אבקש שתתיחסו לשאלתי: מה מומלץ לעשות? האם מישהיא, רופאה או חולה, יכולה להמליץ לי מה לעשות הלאה ואיך להתקדם? בתודה מראש, אוריה
אם יש לך כאבים ממוקמים לצלע שבה יש שבר, בהחלט יש אפשרות לטיפול קרינתי. אם הכאבים הם כלליים, אז טיפול קרינתי אינו צורת הטיפול המקובלת אם כי שוב יש לדון לגבי כל מקרה לגופו. השתלת מח עצם בסרטן שד גרורתי אינה דרך טיפול מקובלת. לגבי המלצה למשך טיפול יש צורך בהרבה פרוט נוסף, אין אפשרות ליעוץ כזה דרך הפורום.