Mycoplasma genitalium

דיון מתוך פורום  קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה

06/11/2013 | 16:34 | מאת: שק מחלות

שלום ד"ר וקסלר, בעבר קיבלתי תוצאה חיובית לMycoplasma genitalium, נטלתי Doxycycline. כעת שוב קיבלתי תוצאה חיובית למיקופלסמה בבדיקת PCR. הגינקולוג רשם שוב Doxycycline, במינון של 100 מ"ג פעמיים ביום למשך 10 ימים. האם זה נבון ליטול שוב את אותה האנטיביוטיקה או שיש חלופה טובה יותר. כמה זמן אחרי אנטיביוקה אפשר לבצע בדיקה חוזרת ולחזור לקיים יחסי מין בלי חששות? האם זה יכול להיות כרוני, לכל החיים? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
06/11/2013 | 17:01 | מאת: שק מחלות

אולי חשוב לציין, בתקופה שעוד נטלתי את האנטיביוטיקה בטעות שלחו PCR נוסף ויצא שלילי אבל לא ברור לי אם זה בגלל שזה היה תוך כדי טיפול באנטיביוטיקה שאולי הפחיתה את נוכחות המיקופלסמה באופן זמני או שאכן הבראתי בזמנו ושוב נדבקתי. למרות שחיכיתי כשבוע עד שאני ובן זוגי סיימנו טיפול. הוא נטל Azithromycin ולא נבדק כלל, לא לפני ולא אחרי.

האם זה נבון ליטול שוב את אותה האנטיביוטיקה או שיש חלופה טובה יותר.? = חלק מהזנים עמידים לדוקסילין ולכן ראוי להחליף כמה זמן אחרי אנטיביוקה אפשר לבצע בדיקה חוזרת? = שבועיים לחזור לקיים יחסי מין בלי חששות?= אחרי תשובת מעבדה תקינה האם זה יכול להיות כרוני, לכל החיים?= נדיר בטפול נכון.

מנהל פורום קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה