דורה ו נועה אני זקוקה לתמיכה שלכן כנסו

דיון מתוך פורום  פוריות חברתי - תמיכה

09/02/2011 | 21:51 | מאת: לנה של פעם

שלום לכולכן בנות! אני לנה בת 32 הייתי לפני 5 שנים בפורום המקסים הזה. ו הפעם אני זקוקה לעדוד ו תמיכה . לאחר ש בני היה בן 3 אנחנו יחלתנו ש יגעיה זמן ל עוד ילד. מאוד שמחנו על היריון טבעי ו מהר אבל זה היה היריון חוץ ל רחם קיבלתי בבית חולים זריקת מטוטרקסת כדיי לעמיס את ההיריון. לאחר חצי שנה שוב היריון ו השמחה הפעם ניגמרה בחדר ניתוח עוד היריון חוץ לרחם ש כבר שבועה 6 עברתי בלפורוסקופיה לפני 3 חודשים כריתת חצוצרה שלמה . לפני חודש עשיתי צילום רחם ב תיקוה ש החצוצרה שניה בסדר אבל המציאות מאד קשה ו החצוצרה שניה לא לגמרי בסדר. רופא נשים שלי ישר שלח אותי ל הפריה חוץ גופית היום אני ממתינה לתור לפרופסור זיידמן ו ישר להפריה לעשות. רק אלוהים ידעה כמה קשה לי להתמודד עם זה ש אין לי סיכוי להיריון טבעי ש לפניי עוד דרך קשה מאוד אבל אני היום חזקה יש לי בן 4 ו זה מרגיעה אותי אני גם עושה דיקור סיני לפוריות כי כבר 3 חודשים מי ניתוח ש אין לי ביוץ ביכלל. אני גם בטיפולים אצל הומאופתית אבל שום דבר לא יחליף את ההורמונים הקשים זריקות ש עוד מעת הכנסו לתוך הגוף ו הנפש שלי עד כמה בן אדם יכול ליסבול עברתי כבר 6 היריונות מי תוכם 3 מי חוץ לרחם 2 הפלות חוזרות ו היריון אחד לאחר הזרעה ש ניכשלה עם ילד שלי אלוהים עד כמה יהיה לי עוד כוח להלחם עם עצמי כדיי להכנס לעוד היריון תקין תודה רבה בנות

לקריאה נוספת והעמקה
10/02/2011 | 21:34 | מאת: נועה

וואו, את יודעת כמה פעמים סיפרתי פה על הבטא 9 שלך שהיום בן 4???????. לא אשכח לעולם את הסיפור! אויש אויש אויש וווווייייי מה שאת עברת עד עכשיו! למה רק עכשיו נזכרת בנו?? מסכנונת שלי ((((((((((((חיבוק רצחני קודם כל ))))))))))))) דבר שני - את הרית, הריון ארוך ותקין, וילדת ויש לך ילד מופלא בן 4!!!!! את תעשי את זה שוב! וזה יהיה תקין ונהדר ונפלא! נכון, חרא בלבן כל ההורמונים, נכון שזוועה הדרך הארוכה שצריך לעבור. אבל את תעברי אותה כמו גדולה! אנחנו פה, ונהיה איתך כל צעד וצעד! יפתי, עכשיו יהיה בסדר, זיידמן יעזור, אנחנו נחבק, ואת תהיי בקרוב מאד בהריון תקין ותביאי אח/ות למתוק שלך!!!! מעניין שאת ואני לא היחידות פה בסיבוב חוזר! את זוכרת את לי האחת והיחידה? היא נעלמה לנו פה עכשיו לכמה ימים כי כנראה היא עומדת ללדת או ילדה! (בן אחרי הבת הגדולה) ואני עכשיו סוף סוף בהריון אחרי שנה של עבודה קשה! האדון שלי כבר בן 3.5! יוווווווואווו, איזה כיף שחזרת אלינו! מזכיר לי נשכחות :-) נשיקות גדולות לנוש, ותשארי אתנו בבית פה!

10/02/2011 | 21:48 | מאת: לנה

נועה יקירתי! כודם כול ש יהיה לך ב שעה טובה ו במזל טוב על היריון אזו בסורה נהדרת. גם מודה לך על עידוד זה עוזר לי מאוד. לא ניכנסתי לפורום כי ניסיתיע להתגבר לבד כי כול ההיריונות שלי היה באופן טבעי . נועה יש לי כמה שאלות בקשר ל ivf למשל:העם אפשר להתחיל עם איקוקלומין ו שאבת ביציות או ביצית אחת בילבד? ו עוד מהשהוא העם אסותא ברמת חייל מקום טוב לעבור שם טיפולים אצל פרופסור זיידמן? אני שמחה בישבילך ו מה שלום דורה ? את ידעת מי יש לך ?

מנהל פורום פוריות חברתי - תמיכה