אני בצבא וסובלת מטיפול לקוי

דיון מתוך פורום  האשה והרחם

02/04/2015 | 20:10 | מאת: אנונימית

ערב טוב, הסיפור שלי התחיל לפני כ9 חודשים שפניתי לגניקולוג הצבאי בשל כאבי מחזור שהם כאבי תופת הכוללים כאבי רקטום וחוסר יכולת להוציא צואה במחזור בגלל הכאב, שלושלים בחילות הקאות המופיעות רק בזמן כמחזור כמובן כאבי ירכיים חולשה כללית והתלונה הכי חזקה שלי שהכאבים הם משתקים הרופא נתן לי מרשם סיזוניק, על מנת להקל על הכאבים שאקבל מחזור פעם בשלושה חודשים והבטיח שלא יהיה כאבים שמתי מאוד כי נמצא הפתרון האומנם חויתי 2 מחזורים מאז, אם אותם כאבים אותו הסבל ואפילו החמיר פי 5 מסתבר התסמנים , המחזור הראשון נמשך 9 ימים ובחיים לא היה לי מחזור יותר מ3 ימים , פניתי למיון והגניקוגלית המליצב לי לקחת 2 גלולות ביום עד שיפסק , לאחר 3 חודשים הגיע המחזור השני שהתחיל ב9/3/15 ולא נפסק עד היום! בשבועים הראשונים היה דימום מסיבי החלפתי פד וטמפןן כל חצי שעה וקמתי כל חצי שעה בלילה גם להלחיף ברגע שנרדמתי שעה מהטוסיק עד הרגל היתי מלאה בדם היה דם שיצא באופן רציף ממש כמו ברז והיו גם גושים צמיגיים כאלה שמתפוצצים שיצאו ללא הפסקה אחרי שבועים הסיוט נגמר ליומים והמשיך שוב אחרי בדיקה גניקולוגית!!! הרופא שלח אותי למיון כי ראה מטמומה ברחם גודל 2 סמ וגם הפנה אותי למרכז אדומטאיזיס התור הקרוב ב11במאי בבנתיים אני ממשיכה לדמם אבל וב4 ימים האחרונים הדם שחור ולא מפסיק האומנם הזרימה חלשה לפחות אבל זה מלחיץ הדימום השחור אני ממש בלחץ ! ואני לא יכולה לחכות עד מאי לקבל תשובה מה יש לי ,בנוסף החליפו לי תגלולות לבילרא ואמרו לי לקחת 3 קופסאות ברצף נשאר לי עוד חודשיים לייטול תסיזוניק אפילו במהלך המחזור לקחתי 2 כדורים שיפסיק הפעם זה לא עזר ואני רווצה לחזור לשגרה שלי בלי לסבול מכאבים אני חייבת שתגידו לי מה לעשות לחזור לגניקןלוג ? או אם יש לכם השארה מה יכול לעצור את הדימום וסוף לכאבים משכי כאבים לא עוזרים לר אדוויל לא אופטלגין ולא איבופן כלום! ואף רופא סצבא לא מאמין לי עד כמה אני סובלת אנע חייבת עזרה !

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לאנונימית, זעקתך קורעת לב, באמת. היכולת שלי לסייע בידייך על פי תיאורך היא אפסית. ברור שיש סיבה למצב שאת מתארת וברור הקשר לוסת (מחזור). אני מעלה אפשרות של אנדומטריוזיס או אדנומיוזיס אולם קיימות אפשרויות אחרות שאין ביכולתי לשלול אותן. אם את מעונינת בחוות דעת מפורטת יותר אני מציע לך לקבוע תור באיה מדיקל 0775717230. חג שמח ורפואה שלמה.

08/04/2015 | 18:28 | מאת: אחת

הי, בקשר לדימום המסיבי והרב הדבר שאני יכולה לייעץ לך זה לשים תחבושת שהיא בעצם חיתול לבריחת שתן! לא מדובר בממש חיתול שנסגר מסביב המיועד למבוגרים. אלא יש תחבושת מאוד עבה רק לחלק התחתון... פשוט לי היה דימום מסיבי גם של חודש וחצי ללא הפסקה עם גושים שחורים וכו' בלתי ניתן לעצירה ועובר לבגדים. זה ממש עזר ונתן לי שלווה שלא יעבור לבגדים. תרגישי טוב.

מנהלי פורום האשה והרחם