דימום ורירית מעובה וטיפול פרוברה

דיון מתוך פורום  האשה והרחם

03/05/2020 | 22:59 | מאת: שרית

שלום אני בת 47 עם הפסקת מחזור 4 חודשים כעת חזר המחזור מאסיבי התחלתי פרוגסטרון קצת ירידה בכמות דימום זה כבר 3 שבועות של דימום באולטרסאונד 24 ממ רירית מעובה אין תשובת פיפל ,הוסר פוליפ לפני שנה תשובה תקינה ,מדוע ישנם עדיין דימומים עם פרווברה? מה לעשות אם לא יפסיק? האם רירית מעובה אחרי שפוליפ היה תקין עדיין מדאיג?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום שרית, יש חשיבות רבה לתשובת הפיפל. אי אפשר להתייחס לשאלתך קודם לכן. נראה לי שלא יהיה מנוס מביצוע היסטרוסקופיה חוזרת וריקון הרחם מהפוליפ או רירית הרחם המעובה - הן למטרה אבחנתית והן כטיפול. רפואה שלמה.

09/05/2020 | 08:48 | מאת: שרית

שלום בת 47 עם הפסקת מחזור ל4 חודשים (פעם ראשונה שזה קורה) בדרך כלל מחזורים כל 21 ,כעת מחזור חזר בעוצמה חזקה ,רירית מעובה 24 ממ אין עדיין תשובת פיפל,התחלתי טיפול עם פרווברה אני כבר ביום 12 לטיפול ללא שינוי משמעותי ,ואפילו קיבלתי מינון כפול ,ישנם רגעים שזה נראה כאילו יש רגיעה ופתאום הדימום יכול להתחזק,באולטרסאונד האחרון רירית הרחם ירדה ל14 ממ ,אולי כדאי להחליף טיפול תרופתי לפרימלוט נור? או לגלולות קלייר? מה לעשות במצב הזה ,אני ממש מיואשת זה פשוט לא מפסיק ולגרידה אני חוששת ללכת ,האם יש דרך לטפל בדימום?חייב שלא יהיה דימום בכלל עם הפרווברה? אולי זה בסדר לסיים טיפול ולהוציא את שארית הרירית באופן טיבעי ? או שחייב גרידה?

מנהלי פורום האשה והרחם