בעיות זהות

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

11/03/2014 | 14:15 | מאת: אני בוב, לא בובה!

אני בחורה בת 25 וכבר שנים שאני מרגישה כמו גבר ולא כמו אישה אבל את המראה החיצוני אני משאירה נשי ככל האפשר כפי שמצופה ממני בחברה. אבל המחשבות על שינוי מין כל כך טורדניות מצד אחד ומרתקות אותי מצד שני עד כדי כך שנשרתי מלימודי מכללה ומכל התקדמות מקצועית. אני מרגישה כאילו אני לא מסוגלת לממש את הפוטנציאל שבי כל עוד אני אישה... ואני חושבת שאני כבר זקוקה לעזרה מקצועית כדי לדעת מי אני ומה אני רוצה, האם יש פסיכולוגית שמתמחה בטרנסגנדרים באיזור נתניה? תודה ושבוע טוב.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, אנא הפני את השאלה לד"ר דליה גלבוע: http://www.doctors.co.il/forum-5840 בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

12/03/2014 | 00:47 | מאת: אני בוב, לא בובה!

אני דיי בי אבל בראש אני בחור לכל דבר באופן החשיבה שלי. למה להפנות אותי לפורום של לסביות אם בראש שלי אני גבר?

12/03/2014 | 00:47 | מאת: אני בוב, לא בובה!

הצצתי בפורום שהפנית אותי אליו ואני רואה שהוא בקושי פעיל. השארתי את ההודעה שלי שם בכל מקרה אבל ד"ר גלבוע לא ענתה לאף פניה כבר למעלה מחודש ואני באמת זקוקה לפסיכולוג/ית מומחים לטרנסג'נדרים בנתניה והסביבה ASAP. אין באפשרותך למצוא לי מומחה קרוב אליי? אנ ניסיתי לחפש בגוגל ולא עלה בידיי דבר ואני אמורה לפגוש פסיכולוגית תעסוקתית בעוד שבועיים ככה שאוכל להכנס להלך רוח קרייריסטי/ לימודי במקביל לטיפול שלי עם הטרנסג'נדריות ולא אוכל לחכות חודש למענה... אני לא יודעת לאן עוד לפנות. אני משוועת לעזרה כאן... אני רק רוצה שתמצא לי פסיכולוג/ית מומחים לטרנסג'נדרים בסביבת נתניה כי ד"ר גלבוע לא פעילה כבר חודש. אני לא יודעת למי עוד לפנות. אעריך זאת מאוד, תודה ושבוע טוב.

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים