מבולבל מאוד

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

10/01/2014 | 13:23 | מאת: יוסי

שלום פרופסור. אני בן 18 . עד גיל 16 נמשכתי אך ורק לנשים ראיתי פורנו רק על נשים התחרמנתי מאישה שעוברת ברחוב. מגיל 16 נחשפתי לדבר חדש. לקוקסינליות ,נשים עם איבר מין גברי..זה מאוד משך אותי בהתחלה הייתי מאונן על זה ואז היייתי נגעל מעצמי ואני מתוסבך האם אני הומו.ולאט לאט אני התחלתי לצפות רק בפורנו של קוקסינליות וממש התפתחה אצלי אובססיה שאין לתאר אני עדיין מתחרמן מאישה שנראת טוב שעוברת ברחוב אך אני נמשך גם לקוקסינליות ואפילו יותר מנשים יש לי אפילו יצר לקיים יחסי מין עם אחת כזאת להתנסות...שכבתי בילדות עם 8 נשים בערך ומאוד נהנתי אבל אני חושב שזה נעלם לי ואני לא רוצה שזה יעלם..האם זה מוקדם לקבוע את הזהות שלי?

לקריאה נוספת והעמקה

יוסי היקר, כמו גברים רבים הנמשכים לטראנסג'נדריות, גם אתה חרד שמא אתה הומוסקסואל. מניסיוני המקצועי, מי שנמשך לנשים (רגילות) ולטראנסג'נדריות אינו נמשך לגברים ועל כן אינו הומוסקסואל. במילים אחרות, רוב הגברים הנמשכים לטראנסג'נדריות (וכל אלה שאני מכיר) הם סטרייטים. ככל שליוויתי גברים כאלה בטיפול, לא הייתי עד להתפתחות משיכה לגברים בהמשך, למרות חששם של המטופלים. במובנים רבים, טראנסג'נדריות (בעיקר כפי שהן מוצגות בסרטים כחולים), מביאות את המיניות הנשית הבוטה לכלל קיצוניות, דבר שכנראה מושך חלק מהגברים הסטרייטים. הצירוף של נשיות זו עם איבר מין גברי מושך הרבה מאוד גברים, כפי שאתה יכול לראות מהפופולאריות של ז'אנר זה בפורנו. אני מקווה שהודעה זו מרגיעה אותך ותאפשר לך ליהנות משני העולמות. משיכה מינית לטראנסג'נדריות גם אינה פוגעת בסיכויים להקים משפחה עם אישה רגילה. בהצלחה, פרופ' גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

13/01/2014 | 01:20 | מאת: רועי

שלום ד"ר רובינשטיין, האם גברים אלו המהווים חלק ניכר מהאוכלוסייה נחשבים פאנסקסואליים? ומדוע אותם גברים נמשכים כל כך לאיבר מין גברי המחובר לאישה, אך נרתעים ונגעלים ממנו בכל מצב אחר ובפרט בעת יחסי מין הומוסקסואליים?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים